پیام تبریک مدیر تعاون روستایی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403
1403/01/02
مهندس جمیل ضافی پور زرگانی مدیر تعاون روستایی خوزستان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به مردم شریف ایران و همچنین کشاورزان، فعالین عرصه تولید و تامین کنندگان امنیت غذایی مردم تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
نوروز و شکفتن بهار طبیعت، یادآور فعالیت های تعاون روستایی در تمامی ایام سال است که چشم به راه شکفتن و جوانه زدن و تولید و تامین غذای مردم به خصوص در کشت عظیم و بزرگ پائیزه به برداشت دو محصول استراتژیک گندم و کلزا است.
شعار سال توسط مقام معظم رهبری بی شک متوجه تعاون روستایی هم خواهد شد (جهش تولید با مشارکت مردم)؛ اینکه بتوان با مشارکت کشاورزان و دامداران و مسئولین شرکت های تعاونی به جهش تولید دست یابیم بسیار موضوعی مهم و دارای اهمیت است که مقام معظم رهبری با تیزبینی و درایت به موضوع فوق اشاره کرده است، اما این بار پای مردم را برای تحقق این امر به شعار سال باز کرده اند، زیرا مردم مهم ترین رکن موفقیت در کشور هستند و کشاورزان و دامداران سخت کوش بی شک با توجه به مسئولیتی که روی شانه های خود احساس می کنند، می توانند نقش پررنگی برای تحقق این شعار ایفا کنند.
خوشبختانه این مهم در سال گذشته تحقق یافت، خرید یک میلیون و 40 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی که در 18 سال گذشته بی سابقه بوده است، نشان می دهد تعاون روستایی خوزستان به کمک مردم به رشد و جهش تولید اهمیت داده است و این الگو اولویت تعاون روستایی می باشد.
اینجانب ضمن لبیک به شعار سال از تمامی عوامل شاغل در تعاون روستایی می خواهم ضمن توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هم در زمینه افزایش و جهش تولید به صورت جهادی وارد میدان شوند و هم اینکه از این مهم به اشتغالزایی و افزایش ثروت ملی کمک نمائیم و هم اینکه بتوانیم باعث تامین غذای مردم در کشورمان شویم.
در پایان جا دارد این بهار را که تقارن با بهار قرآن دارد و همچنین با بارندگی های قابل ملاحظه ای که صورت گرفته باعث شادمانی مردم شده است را به مردم کشورم و هم استانی های عزیزم تبریک و شادباش بگویم و برای ملت ایران سالی سرشار از برکت، توفیق، سربلندی و موفقیت را از خداوند منان آرزو کنم.
1 فروردین 1403
جمیل ضافی پور زرگانی
مدیر تعاون روستایی خوزستان
تعداد مشاهده خبر57 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal